2010 m. kovo 1 d., pirmadienis

Rūkų rūkas

Tuštybių tuštybė, - sako pamokslininkas, - Tuštybių tuštybė, viskas tuštybė Ekl 1sk, 2 eil.
Migla ir rūkas, viskas tuštybė. Tada nežinai kodėl gyveni žmogus, supranti sau vieną gražią dieną, kad ar gyventi, ar mirti, - saulė vistiek tekės be tavęs. Kažkaip suglumina mane karaliaus Saliamono žodžiai, o ir, apskritai, visa Ekliaziasto knyga mane glumina. Masonai ją naudoja atliekant tam tikrus ritualus ir semdamiesi "išminties" savo juodai veiklai, judėjai ją naudoja kaip vieną iš St knygų, o krikščionys...visgi be galo sudėtinga, bent jau mano, mažutėlio akim žvelgiant pritaikyti ją Evangelijos šviesoje, o kartu ir gana paprasta. Viena žinau, kad kai skaitau šią knygą mane apima kažkokia keista nuojauta, kuri nepalieka ilgą laiką po šios knygos skaitymo, nuojauta, kuri man sako, kad net kvėpuoju bereikšmiškai. Perskaitęs šią knygą pasijuntu visiškai vienišas, toks vienišas šioje žemėje, kad negali žmogus būti vienišesnis. Vienišas siela. Gal dar yra panašių, tokių kaip aš, bet kur jie...matau tik pasaulio paviršutiniškumą ir negudrų Liuciferio planą, - na tam tikra prasme daugumai žmonių jis gudrus, nes suvedžiotos daugelis tautų... Tai va, o nėra kas noretų pažintį tiesą, kas troksštų tiesos, kaip, kad Paulius sakė, nėra ne vieno...ir aš toks pat kaip jie tam tikra prasme...
Pritaikyti taip kaip dabar suprantu ir kaip mane veda dvasia, galiu pasakyti tik tiek sau pačiam, kad vienintelis dalykas dėl ko verta šioje žemėje atsibusti ryte, pusryčiauti, pietauti per pietų metą, o po to vakarieniauti ir užmigti yra tas, kad galėtum nubudęs pasveikinti Viešpatį ir padėkoti Jam, kad suteikė Tau dar vieną dieną šioje, Jo sukurtoje žemėje, Jam tarnauti nešant Gerają Naujieną visiems, visame pasaulyje.
Tegul kiekvienas būna kaip Paulius pasišventęs Viešpačiu Jėzui Kristui :). Amen.

1 komentaras: