2010 m. vasario 16 d., antradienis

be temos 2010 01 08

Taigi, atėjo 2010 m., o aš gerai prisimenu 2000 m., lyg tai būtų buvę vakar. 10 metu staiga…o as klausau dainos dabar “išmokyk mus skaičiuoti savo dienas”. Visa tai tokia akimirka, pats nesuprantu deramai kokia akimirka amzinybėje šitas trumpas gyvenimas. Išmintinga širdis…toliau dainos žodžiai, kad įgyti išmintingą širdį. Tiesiog pagavo neapsakomas noras rašyti, kartais taip būna, galbūt Izaijo žodžiai mane įkvėpė, nežinau, bet žinau, kad nuliūdau supratęs, kad gyvenu veltui, vis dar veltui. Bandau prisiminti tas dienas, kai galejau mirti ramus, atsistoti prieš Viešpaties veidą ir pasakyti: taip, šiandien aš nugyvenau dieną taip, kaip Tu norėtum. O kiek tokiu dienų buvo? Kada nugyvenau, kad užmigčiau laimingas, nes nugyvenau Jam, ne sau, pagal Jo valią…nedaug. Dėl to aš kartais jaučiuosi nejaukiai, man liūdna, o Jis gi viską dėl manęs paaukojo, o aš..aš va gyvenu truputį Jam, truputį sau, truputį visuomenei, valstybei…pfu, negaliu, nieko nėra šitam gyvenime verto iš pasaulio, bent akimirkos, kas nebūtų bereikšmiška amžinybėje. Taip, aš laukiu kada pamatysiu Naujają Jeruzalę, galėsiu veidu į veida pamatyti Viešpatį ir Jo šlovę, o dabar…dabar aš noriu bėgti ir veržtis į tobulumą ir norėčiau, kad kiti veržtusi, nes juk taip pasakei Viešpatie per Paulių, mano brolį Kristuje. Ir aš nieko taip netrokštu kaip savo gyvenimą atiduoti Tau Viešpatie, gyventi dėl Tavęs, būnant mažiausiu, skelbiant Tavo Evangeliją. Bet kaip…parodyk man…duok man bendražygį…prašau tavęs Viešpatie. Man vakar dar karta atsivėrė Mato 19, 27-30…aš trokštu iš meilės gauti bent dalelę, nereik man šimteriopai, tik, kad buti prie Tavęs atėjus laikui…

Tikėkite visi Kristų, nes Jis Dievo sūnus, Gelbėtojas ir Atpirkėjas, kuris būdamas lygus su Dievu atėjo į žemę ir mirė už tave, mane ir visa žmoniją, nuo pradžios iki pabaigos, už jos nuodėmes, kad visi, kurie tiki turėtu amžinąjį gyvenimą, o ne pražūtį. Tiesiog pakvieskite maldoje jį į savo širdį, atgailaukite ir tapkite mažu ir Jis ateis į jūsų gyvenimą. Tai yra Kelias, tiesa ir gyvenimas ir tai gyvenimo prasmė, tai dėl ko gyvename šioje žemeje. Tegul kiekviena šaukiasi Kristaus į savo gyvenimą…

P.s nuo šiol gyvensiu Tau, o ne sau…

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą